Πως να φροντίσω τον εαυτό μου;

Εσύ πως επιλέγεις να φροντίσεις τον εαυτό σου; Το πως να φροντίσω τον εαυτό μου είναι μία ερώτηση που λίγοι θα κάνουν λόγο έλλειψης χρόνου καθημερινά. Είναι όμως αρκετά σημαντική η αυτοφροντίδα μας και είναι απαραίτητο να την εντάξουμε στην ρουτίνα μας,

 Ο εαυτός μας, μας έχει συνεχώς ανάγκη και στηρίζεται σε εμάς ώστε να είναι καλά.

Όταν έχουμε καλή σχέση με τον εαυτό μας τότε μπορούν να ξεκλειδώσουν και όλα τα υπόλοιπα και να βρούμε λύση σε κάθε τι που μας απασχολεί.

Ο καθένας μας έχει το δικό του προσωπικό αποτύπωμα!!!

Η σημασία της αυτοφροντίδας.

Η επίγνωση της προσωπικής μας τάξης προέρχεσαι από το πόσο επιτυχώς φροντίσαμε και συνεχίσουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

Η αυτοφροντίδα είναι μια συνεχόμενη πορεία που πολλές φορές έχει τις ρίζες της στην παιδική μας ηλικία.

Αν νιώσαμε φροντισμένοι τότε συνεχίζουμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

Η αυτοφροντίδα συνδέεται άμεσα με την Ψυχική Ανθεκτικότητα καθώς όταν φροντίζουμε τον εαυτό μας ενδυναμώνουμε τους εγγενείς μας προστατευτικούς παράγοντες που μας βοηθάνε να ανταπεξέρθουμε σε κάθε δύσκολη κατάσταση.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για την Ψυχική Ανθεκτικότητα κάνε κλικ παρακάτω.

Όταν συντονιζόμαστε με τον εαυτό μας τότε συντονίζεται και η ζωή γύρω μας. Βέβαια αυτό δεν γίνεται μαγικά αλλά θέλει κάποιο τρόπο.

Εσύ έχεις συντονιστεί με τον εαυτό σου;

Αν η απάντηση είναι όχι  τότε είμαι εγώ εδώ για σένα .

Για να σου υπενθυμίσω ότι ο εαυτός μας είναι σαν ένα μικρό παιδί που θέλει συνεχώς φροντίδα.

Σκέψου λίγο παρακάτω:

Αν φρόντιζες ένα μικρό παιδί τότε: αν πεινούσε, θα το τάιζες

Αν φρόντιζες ένα μικρό παιδί τότε: αν έκλαιγε, θα το παρηγορούσες

Αν φρόντιζες ένα μικρό παιδί τότε: αν έκανε ένα λάθος, θα του το συγχωρούσες

Αν φρόντιζες ένα μικρό παιδί τότε: αν έπεφτε κάτω, θα το βοηθούσες να σηκωθεί.

ο καθένας έχει το δικό του προσωπικό αποτύπωμα

Κάνε το ίδιο και για σένα.

Φρόντισε τον εαυτό σου.

Τι μπορώ να κάνω για να φροντίσω τον εαυτό μου;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να φροντίζεις τον εαυτό σου καθημερινά:

  • Πιες μια κούπα ζεστό τσάι ή καφέ
  • Κάνε ένα αργό αρωματικό μπάνιο
  • Κάνε μασάζ
  • Ζωγράφισε
  • Δημιούργησε μια ωραία ατμόσφαιρα με κεράκια για σένα
  • Κοιμήσου για λίγο
  • Φτιάξε ή φάε το αγαπημένο σου γλυκό
  • Κάθισε στον ήλιο
  • Άκουσε μουσική
  • Δες μια καλή ταινία
  • Διάβασε ένα περιοδικό ή ένα βιβλίο
  • Οδήγησε με ανοιχτά παράθυρα
  • Παίξε με ένα κατοικίδιο

Κοίταξε την παραπάνω λίστα και πρόσθεσε τουλάχιστον τρία στην καθημερινότητά σου.

Δώσε προτεραιότητα σε εσένα, στο μυαλό σου , στο σώμα σου, στην ζωή σου.

Ελπίζω να σε ενέπνευσα!!!

Άραγε, τι περιλαμβάνει η δική σου λίστα φροντίδας;

Μπορείς να γράψεις την δική σου στα σχόλια.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.